вівторок, 16 квітня 2013 р.

Міський конкурс дитячої художньої творчості «Мій рідний Марганець - моя земля», присвячений 75-й річниці міста

З метою виявлення і підтримки кращих дитячих і молодіжних художніх колективів та окремих виконавців, удосконалення роботи з естетичного розвитку дітей та юнацтва на кращих традиціях національної культури, активізації дитячо – юнацької музичної творчості протягом лютого-березня проводився міський фестиваль «Мій рідний Марганець – моя земля», присвячений 75-й річниці міста
У фестивалі взяли участь учні загальноосвітніх середніх закладів та міського центру-комплексу позашкільної роботи. Концертні програми були складені відповідно до теми фестивалю. Співаючи, танцюючи, читаючи вірші, діти прославляли наше славне місто.
Переможці візьмуть участь в обласному фестивалі "Моє Придніпров'я" та у святковому концерті до Дня міста.

Немає коментарів:

Дописати коментар